با محصولات EVLution Nutrition آشنا شوید

شرکت ای وی ال ( EVL ) ( EVLution Nutrition ) یکی از با کیفیت ترین برند های تولید مکمل های بدنسازی و مکمل های غذایی می باشد که سلامتی مشتریان خود را نسبت به هر چیزی ارجع می داند . برای شرکت اولوشن نوتریشن علاوه برسلامتی ، کیفیت و اثربخش بودن محصولات از اهمیت فراوانی برخوردار است .
یک ار اهداف مهم شرکت EVL نتیجه بخش بودن محصولاتش می باشد و برای همین منظور از جدیدترین متد در صنعت غذایی ورزشی و همچنین بهترین مواد اولیه جهت تولید مکمل های بدنسازی و غذایی خود استفاده می کند .
شرکت ای وی ال بر پایه علم پزشکی ، تغذیه و ورزش به تازگی تأسیس شده و در تولید محصولات خود از بهترین فرمول ها جهت متعادل کردن سوخت وساز بدن ، بازتوانی عضلات و افزایش توده های عضلانی ورزشکاران استفاده میکند . در واقع این شرکت همواره به دنبال بیشینه کردن پتانسیل یدن ورزشکاران و مصرف کنندگان می باشد .
از مکمل های حرفه ای شرکت EVL نوتریشن آمریکا می توان به پمپاژخون موتور ( ENGN EVLution Nutrition ) ، گلوتامین گلوپلاس ( GLU+ EVLution Nutrition ) ، چربی سوز لین مود ( LeanMode EVL ) و چربی سوز قوی ترانسفورم ( Trans4orm ) می توان اشاره کرد .

 ما در این مقاله از مجله نسل آهن فقط به بررسی برخی  از محصولات این شرکت به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان با مکمل های موجود در بازار جهانی خواهیم پرداخت  و برای تهیه مکمل های ورزشی میتوانید به داروخانه ها و نمایندگی های مجاز سازمان غذاو دارو مراجعه کنید.

۱.مکمل استک پروتین(STACKED PROTEIN):

تنها مکمل پروتئینی که در حال حاضر شرکت ای وی ال تولید میکند، پروتئین استک کمپانی EVL از ۵ پروتئین در سطوح مختلف تشکیل شده که به آرامی ، متوسط و یا سریع در بدن آزاد می شوند
مواد به کار رفته در پروتئین استک کمپانی EVL ، سوخت کامل ماهیچه برای تمام شب یا روز را فراهم میکند . این مکمل کمپانی EVL از منابع کاملا خالص پروتئین گرفته شده که قابلیت حل شوندگی در کمتر از ۱۰ ثانیه را دارد
مکمل Stacked protein از آمینوژن به همراه آنزیم دایجستیو لاکتاز تشکیل شده است . تمام پروتئین به کار رفته در پروتئین Stacked ای وی ال از منابع لبنیات و تخم مرغ گرفته شده است
مکمل Stacked protein کمپانی EVL شامل ۲۵ گرم پروتئین کم چرب به همراه ۵ گرم گلوتامین و ۵ گرم BCAA است

۲.پمپ ای ان جی ان(ENGN):

 محصولی فوق العاده برای بالا رفتن شدت و کیفیت تمرینات بدنسازی می باشد .شاید به جرئت بتوان گفت این محصول قوی ترین پمپ موجود در بازار جهانی باشد

این محصول از ترکیب کراتین، بتاآلانین ، نیاسین ،ویتامین ب ۶ و ب ۱۲ ،  و مقادیر بالایی از کافیئن و سایر تجریک کننده ها تشکیل شده است ، علاوه بر ترکیب قوی این محصول در طعم های بسیار خوش مزه و بسته بندی بسیار زیبا و شکیل ساخته شده است ، اگر یک بدنساز حرفه ای هستید به شما پیشنهاد میکنیم حتما از این محصول استفاده کنید، اما استفاده از این محصول برای افراد مبتدی، افراد حساس و ضعیف، و کسانی که داری ناراحتی های قلبی و عروقی هستند به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

برخی از ویژگی های مکمل پمپ ان جین Evlution عبارت اند از :
بالا بردن مضاعف انرژی ورزشکار
بالا بردن تمرکز ذهنی
افزایش قدرت
افزایش استقامت عضلات
افزایش قدرت انفجاری
بالا رفتن گردش خون در عضلات کل بدن
همه ویژگی های گفته شده از مکمل پماژ خون EVL باعث بالا رفتن حجم توده های عضلانی و چربی سوزی در سراسر بدن می شود .

۳.گلوتامین ای او ال(+GLU)

گلوتامین EVL مکملی بی نظیر در ریکاوری و ساخت عضلات با چگالی بالاست
همچنین این مکمل گلوتامین مانع از تخریب عضلات ورزشکاران می باشد
گلوتامین EVLution دارای بسته بندی و پلمپ با کیفیت بالاست که خیال مصرف کننده را از بابت اورجینال بودن محصول راحت می کند .
مکمل گلوتامین پودری EVL مورد تائید کمپانی GNC بوده است

مزایای استفاده از گلوتامین EVL :

  • مفید برای ریکاوری
    افزایش قدرت عضلات
    بالا رفتن سیستم ایمنی بدن
    موثر در رشد عضلانی
    بالا رفتن استقامت
    جلوگیری از آسیب دیدگی

۴.چربی سوز ترانسفورمر(TRANS4ORM)
چربی سوز ترانسفورم کمپانی EVL چربی سوز ترموژنیک فوق العاده با کیفیت می باشد که برای کاهش وزن و کاهش چربی بدن بسیار مناسب می باشد . چربی سوز Trans4orm کمپانی ای وی ال با فرمولاسیون قوی مکملی قوی باری کاهش چربی ، کاهش اشتها ، افزایش انرژی و افزایش تمرکز ذهنی می باشد .
چربی سوز ترانسفورم EVL حاوی مواد مفیدی از جمله عصاره چای سبز ، ال – تیروزین ، سینفرین ، کافئین CHOLINE BITARTRATE ، TEACRINE ، سینفرین HCL ، عصاره فلفل سیاه ، مجموعه ویتامین های B و … می باشد .


چربی سوز ترانسفورم حاوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره چای سبز می باشد که این ماده در افزایش سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد . علاوه بر ان این چربی سوز ای وی ال حاوی ۵۰۰ میلی گرم ال تیروزین در هر وعده خود می باشد . ال تیروزین کلید اسید آمینه ای در بدن می باشد که در افزایش مناسب سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد . همچنین این ماده در رفع خستگی عضلات بدن بسیار موثر می باشد . ۲۰ میلی گرم سینفرین موجود در این چربی سوز در تجزیه سلول های چربی و سرکوب حس گرسنگی بسیار موثر می باشد . همچنین این چربی سوز حاوی ۱۷۵ میلی گرم کافئین خالص در هر وعده می باشد که این ماده در افزایش سوخت و ساز و کاهش اشتها و کاهش چربی بسیار تاثیر گذار می باشد .
این چربی سوز کمپانی Evlution حاوی ۲۰۰ میلی گرم CHOLINE BITARTRATE در هر وعده خود می باشد که این ماده در فعالیت های عضلانی و فعالیت های ذهنی موثر می باشد . ۲۵ میلی گرم TEACRINE موجود در این چربی سوز در قوی تر شدن انگیزه بسیار موثر می باشد . همچنین مواد دیگری چون عصاره فلفل سیاه و سینفرین HCL و … در افزایش سطح حرارتی بدن و در نتیجه کاهش مقادیر چربی مفید می باشند . ترکیبی از ویتامین B3، B6، B12 و اسید فولیک در بالا نگه داشتن سطح انرژی بدن کارا می باشند

ویژگی های ترانسفورم ای وی ال :

  • چربی سوزی بسیار قوی
    کنترل اشتهای کاذب افراد
    افزایش سوخت و ساز بدن
    افزایش انرژی و افزایش تمرکز ذهنی

این محصول فوق العاده قوی میباشد و برای افراد مبتدی ، کسانی که داری ناراحتی قلبی و عروقی و کودکان و مادران به هیچ عنوان مناسب نمباشد.

۵.بی سی ای ای انرژی (BCAA Energy)

محصولی با کیفیت فوق العاده با نسبت ۲.۱.۱  از BCAA  تشکیل شده از:

ال-لوسین:افزایش انرژی عضلات و پشتیبانی از سنتز پروتئین ماهیچه
ال- ایزولوسین:پشتیبانی از افزایش بافت های عضلانی، تسریع ریکاوری و توده عضلانی بدون چربی
ال-والین:نقش کلیدی در تامین انرژی برای عضلات را ایفا می کند .

کمک به بازیابی انرژی و افزایش استقامت با استفاده از :

بتا آلانین:تاخیر خستگی عضلانی به منظور افزایش قدرت و انرژی است. همچنین استقامت و سرعت ریکاوری افزایش می دهد .
ال-آلانین:پشتیبانی از تولید گلوکز برای افزایش انرژی ، استقامت و سرعت ریکاوری
تائورین: پشتیبانی از هیدراتاسیون ، متابولیسم و تمرکز ذهنی در ترکیب با کافئین

ویتامین کمپلکس  و C
ویتامین B6  و B12 از افزایش انرژی در تمرین شدید حمایت می کنند. به علاوه آنتی اکسیدانی بسیار قوی ویتامین C  به کاهش استرس کمک می کند و از سیستم ایمنی بدن نیز پشتیبانی می کند .

 افزایش طبیعی انرژی:
قهوه سبز و چای سبز:منابع کافئین طبیعی برای تولید انرژی و آنتی اکسیدان ها

 ویژگی های بی سی ای ای انرژی EVL :

  • ۵ گرم BCAAs
  • انرژی طبیعی
  • تسریع ریکاوری
  • صفر شکر / کربوهیدرات
  • صفر کالری
  • طعم عالی و کم نظیر
  • افزایش توان و انرژی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *