فقط ۱۰ روز مانده تا مستر المپیای ۲۰۱۷

مستر المپیا بزگترین و مهم ترین مسابقه ی بدنسازی است که هر ساله در لاس وگاس آمریکا برگزار میشود.درست ۱۰ روز تا آغاز مستر المپیا ۲۰۱۷ باقی مانده است و تمام نگاه های بدنسازان در جهان به این مسابقات و آخرین اخبار و حواشی آن معطوف شده است، در این مطلب از نسل آهن به بررسی مهم ترین رویداد ها  تا به این لحظه خواهیم پرداخت.

در لیست شرکت کننده گان امسال مستر المپیا نام دو ایرانی، هادی چوپان و محمد کاشانکی قرار دارد اما متاسفانه به دلایل سیاست های جدید دولت آمریکا تا به این لحظه ویزای این دو ورزشکار عزیز کشورمان صادر نشده است، محمد کاشانکی و هادی چوپان با اورالی در مسابقات مستر المپیای اماتوری مسکو جواز حضور در مستر المپیای امسال را کسب کرده بودند که به دلیل عدم صدور ویزا، این قهرمانان ارزنده ی کشورمان توانایی شرکت در این مسابقات را نخواهند داشت.

رقابت سنگین وزن ها تکرار قهرمانی فیل هیث 

با عدم حضور کای گیرین در این مسابقات شاید نتوان رقیب جدی را برای فیل هیث در نظر گرفت و به نظر میرسد که او به دنبال کسب هفتمین ساندو خود و رسیدن به رکورد آرنولد شوارتزنگر میباشد. و شاید رقابت برای مقام دومی بین دکستر جکسون ، شاون ری و بیگ رامی باشد.

البته تمامی این موارد حدس و گمان میباشد و برای دیدن نتایج قطعی باید منتظر روز فینال مسابقات باشیم

رقابت در دسته ۲۱۲ پوندی پایان پادشاهی فلکس؟

باید منتظر شروع مسابقات باشیم و ببینیم ایا بالاخره کسی میتوانید عنوان قهرمانی در دسته ۲۱۲ پوندی این مسابقات را از فلکس لوئیس بگیرید یا او همچنان به سلطنت خود بر این رقابت ها ادامه خواهد داد، احمد اشکانی با قهرمانی در ارنولد کلاسیک و با داشتن پشتیبانی باشگاه اکسیژن مهم ترین رقیب او دراین مسابقه بشمار خواهد آمد.

 

رقابت در رشته فیزیک و فیزک کلاسیک 

فیزیک و فیزیک کلاسیک هر دو جزو رشته های نو ظهور در مسابقات مستر المپیا به حساب می آیند

در فیزیک رقابت رایان تری قهرمان ارنلود کلاسیک و جرمی بوندیا دیدنی خواهد بود هر دو ورزشکار کاملا آماده هستند و باید منتظر باشیم و ببینیم ایا جرمی بوندیا به همراه مربی ایرانی خود هانی رامبد میتواند دوباره مقامی قهرمانی فیزیک را به دست بیاورد یا نه ؟

امسال دومین سال برگزاری مسابقه ی فیزیک کلاسیک در مستر المپیا میباشد،  سال گذشته و در عین ناباوری دنی هسلر توانست مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد. امسال باید منتظر رقابت بین او و آرش رهبر و سدیک هازویچ باشیم

امیداوریم که آزش رهبر به عنوان تنها ایرانی حاضر در این رقابت ها بتواند امثال به مقام فهرمانی این دسته از مسابقات برسد.

حضور دوباره ی فلکس ولر در این مسابفات نیز بسیار جذاب خواهد بود و باید ببینیم که آیا او میتوانید یک بدن کلاسیک کامل را به نمایش بگزارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *