نتایج دسته آزاد مسابقات بدنسازی مسترالمپیا ۲۰۱۸

شکست و ناکامی فیل هیث در رسیدن به هشتمین عنوان قهرمانی ، بزرگترین اتفاق رقابتهای المپیا بودرقابت نزدیک او با شان رودن در نهایت با قهرمانی رودن به پایان رسید.
داوری المپیا بارها نشان داده بود که در اینگونه رقابتهای نزدیک ، قهرمانی را از قهرمانان نامی نمیگیرند اما امسال رودن با یک بدن زیبا داوران را مجاب کرد که مستحق داشتن حداقل یک مجسمه ساندو می باشد
در پایان رقابتهای دسته سنگین وزن شان رودن ، فیل هیث،رولی وینکلار،ویلیام بوناک و براندون کوری به ترتیب پنج نفر برتر را تشکیل دادند

مستر المپیا به Mr. Olympia عنوانی است که به برنده رقابت حرفه‌ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین‌المللی است و هرسال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می‌گردد، اهدا می‌شود. جو ویدر این رقابت را پایه‌گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس قابلیت ادامه رقابت و کسب درآمد را داشته باشند. اولین مستر المپیا در ۱۸ سپتامبر ۱۹۶۵ در آکادمی موسیقی بروکلین برگزار شد که لاری اسکات اولین عنوان قهرمانی اش از دو عنوان متوالی خود را بدست آورد. لی هنی و رونی کلمن رکوردداران عنوان قهرمانی با ۸ عنوان هستند. فیلم تپش آهن که مسائل قبل از مستر المپیای ۱۹۷۵ را پوشش می‌داد در رسیدن آرنولد غشوارزنگر و لو فرینو به دنیای سینما کمک زیادی کرد. همچنین عنوانی نیز برای میس المپیا که برنده رقابت بخش زنان است وجود دارد. تمام رقابت‌ها در یک هفته برگزار می‌شوند.

 

نتایج دسته آزاد مسابقات بدنسازی مسترالمپیا ۲۰۱۸

  1. SHAWN RHODEN
  2. PHIL HEATH
  3.  ROELLY WINKLAAR
  4. WILLIAM BONAC
  5. BRANDON CURRY
  6. NATHAN DEASHA
  7. MAMDOUH “BIG RAMY” ELSSBIAY
  8. CHARLES GRIFFEN
  9. DEXTER JACKSON
  10. STEVE KUCLO
  11. MICHAEL LOCKETT
  12. CEDRIC MCMILLAN
  13. JUAN MOREL
  14. SERGIO OLIVA, JR.
  15. LUKAS OSLADIL
  16. ALEXIS RIVERA
  17. JUSTIN LUIS RODRIGUEZ
  18. IAIN VALLIERE
  19. JOSH WADE

یک نظر

  1. gholi پاسخ

    سلام.
    این المپیا از اون المپیاهای غیر قابل پیشبینی بود! همه در فکر رقابت بین فیل با رامی بودند و هرگز فکرشو نمیکردیم رودن با این سن و سال بیاد و مجسمه رو از فیل بگیره! اینجور که پیداست دو نفر (رولی و رودن) نسبت به سالهای قبل پیشرفت خوبی داشتند. این مسابقه من رو یاد المپیای ۲۰۰۸ میندازه…یادتون هست دکستر مجسمه رو از کاتلر گرفت و فقط برای یک بار قهرمان المپیا شد…؟ البته معلوم نیست سال بعد چی پیش میاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *