۲۰ مورد از بهترین افزایش دهنده های تستوسترون

 

افزایش سطح تسترون یعنی رشد دوچندان بیشتر بدن

متاسفانه خیلی از ورزشکارانی که میخواهند سریع به بدن زیبا برسند سراغ مصرف استروئید ها رفته  و  انواع و اقسام مختلف  تستسرون را مصرف میکنند در حالی که از عوارض بیشمار این دارو ها بی اطلاع هستند و یا خود را به اطلاعی زده، ما در نسل آهن بر آن شدیم تا شما را با برخی مواد غذایی که بصورت طبیعی سطح تسترون را افزایش داده و هم باعث رشد بیشتر بدن شما بدون هیچ گونه عوارضی میشوند آشنا کنیم

?عسل

معروف به شفا دهنده طبیعی است. عسل حاوی بورون، یک ماده معدنی دارای سطح تستوسترون بالا و آنتی اکسیدان است که رگ هایتان را برای بهبود قدرت میل جنسی باز میکند.

?کلم

حاوی ویتامین و مواد معدنی است. کلم دارای ایندول-۳-کاربینول است که سطح هورمون زنانه استروژن را کاهش می دهد و باعث می شود تستوسترون کارآمدتر باشد.

?مارچوبه

داروی قوای جنسی مشهور است. مارچوبه حاوی فولیک اسید، پتاسیم و ویتامین E است که همگی برای تولید تستوسترون ضروری می باشند.

?سیر

ترکیب آلیسین موجود در سیر سطح هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهد که موجب می شود تستوسترون تاثیر بیشتری روی بدن بگذارد. بهتر است سیر را خام بخورید.

?تخم مرغ

چربی اشباع شده، امگا ۳، ویتامین D، کلسترول خوب و پروتئین موجود در تخم مرغ همگی برای تولید تسوتسرون ضروری هستند
?موز

آنزیم بروملین موجود در موز به افزایش سطح تستوسترون کمک می کند. همچنین منبع پائین آزادسازی انرژی دارد.

?هندوانه

دانشمندان در دانشگاه A&M تگزاس کشف کردند که هندوانه حاوی یک آمینو اسید به نام سیترولین می باشد که در بدن به آرژنین تبدیل می شود و باعث افزایش جریان خون می شود.

?جینسینگ

تحقیقی از دانشگاه پزشکی اولسان نشان داد که جینسینگ قرمز کره ای به ۶۰ درصد از بیماران دارای ناتوانی جنسی کمک می کند و باعث افزایش هورمون تستوسترون می شود.

?بادام

تنها یک مشت از این آجیل می تواند توانایی جنسی مردان و زنان را افزایش دهد. به خاطر اینکه بادام حاوی مقدار زیادی زینک وافزایش دهنده تستوسترون است.

?صدف

زینک برای تولید تستوسترون ضروری است، صدف ها غنی ترین منبع زینک و مواد معدنی است. اگر صدف دوست ندارید، پنیر بخصوص پنیر سوئیسی و ریکوتا نیز منابع خوبی هستند.

?فرنی جو

جو حاوی زینک و ال آرژنین می باشد همچنین دارای ویتامین B بالایی است و افزایش دهنده تستوسترون است.

?میوه های خانواده مرکبات

علاوه بر اینکه هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهند مرکبات حاوی ویتامین A مورد نیاز برای تولید تستوسترون نیز می باشد و می توانید به کاهش سطح استروژن نیز کمک کنند.

?اسفناج

این برگ سبز برای کاهش سطح استروژن ثابت شده است و غنی از منیزیم و ویتامین C و E است که همگی برای بلوک های تستوسترون ضروری هستند.

?انگور

طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه هونگ کنگ خوردن یک خوشه انگور سیاه در روز می تواند سطح تستوسترون را بالا ببرد.

?ماهی سالمون

گذشته از اینکه حاوی سطح بالای منیزیم، ویتامین B و امگا ۳ برای تولید تستوسترون است، محققان در دانشگاه پزشکی گراتس در اتریش دریافتند که سالمون سطح گلوبولین که باعث بلااستفاده بودن تستوسترون می شود را کم می کند.

?آووکادو

تحقیقات آمریکا در دانشگاه ایالت پن دریافتند که مردان با مصرف بالای چربی اشباع شده موجود در غذاهایی مثل آووکادو، آجیل ها و روغن های گیاهی، کسترول LDL پایین و تستوسترون بالایی دارند.

?تن ماهی

طبق تحقیقات دانشگاه پزشکی گراتس در اتریش ویتامین D می تواند به افزایش سطح تستوسترون تا حدود ۹۰ درصد کمک کند. اگر شما زیاد آفتاب نمی گیرید، تن ماهی و تخم مرغ را به رژیم خود اضافه کنید.
?انار
و
مقاله ای در مجله ای بین المللی گزارش داده که ۴۷ درصد از مردانی که هورمون تستوسترون شان کم است اگر روزانه یک لیوان آب انار بنوشند بهبود چشمگیری در وضعیت خود خواهند دید.

?گوشت

رژیم بدون گوشت ثابت کرده سطح تستوسترون را کاهش می دهد، اما در مورد مقدار مصرف آن احتیاط کنید. تحقیقات دانشگاه اوتاه نشان داد که رژیم دارای چربی های اشباع شده بالای موجود در گوشت گاو و گوسفند نیز می تواند سطح تستوسترون را پایین آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *