بازگشت افتخار آفرینان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به کشورمان

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با پایان یافتن مسابقات جهانی ۲۰۱۷ تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کشورمان با کسب ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز سکوی قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

ملی پوشان کشورمان که برای حضور در هفتادو یکمین دوره رقابت های جهانی پرورش اندام و دوازدهمین دوره رقابت های بادی کلاسیک و رقابت های فیزیک هفته گذشته راهی بنیدور اسپانیا شده بودند، امروز سه شنبه ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه عصر مادرید اسپانیا را به مقصد استانبول ترکیه ترک خواهند کرد، پس از توقفی چند ساعته در فرودگاه استانبول ساعت ۲ بامداد چهارشنبه ۱۷ آبان ماه این شهر را به مقصد تهران ترک می کنند.

نمایندگان شایسته کشورمان ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهند شد.

تیم ملی پرورش اندام کشورمان در رقابت های جهانی موفق به کسب ۳ مدال طلا توسط محسن صمدی، حسین کلاته و مهدی حیدری شد. همچنین مهدی قنواتی، حامد محمود عینی و داود شکراله ۳ مدال نقره به ارمغان آورند و مظاهر تابانی مدال برنز را به خود اختصاص داد.

نمایندگان بادی کلاسیک کشورمان ۲ مدال طلا توسط محمدرضا جعفری و حسام خسروی بدست آوردند. اکبر سرباز نماینده فیزیک ایران مدال نقره رقابت های جهانی ۲۰۱۷ اسپانیا را از آن خود کرد و شنتیا لک پور مدال برنز رشته فیزیک دسته قدی دوم را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *