بهترین مکمل های آمینو اسید در بازار جهانی

همان طور که قبلا گفته بودیم در بازار مکمل ها هیچ مکملی را نمیتوان مطلقا به عنوان بهترین محصول و هیچ برندی را هم نمیتوان  به عنوان بهترین تولیید کننده نام برد،اما با توجه به میزان محبوبیت و فروش مکمل ها در فروشگاه بزرگ و معتبر جهانی همانند جی ان سی ، بادی بیلدینگ دات کام یا آمازون میتوان اطلاعات مناسبی را درباره ی محبوبیت و میزان فروش این مکمل ها بدست آورد.

در مقاله قبلی در مورد مکمل های امینو اسید اهمیت و کاربرد آنها در پروش اندام صحبت کردیم اما در این مقاله از مجله نسل آهن قصد داریم تا به بررسی ۵ تا از بهترین مکمل های آمینو موجود در بازار جهانی بپردازیم

“این مقاله صرفا جهت افزایش اطلاعات شما عزیزان در مکمل های موجود در بازار جهانی تهیه شده است و برای تهیه مکمل های بدنسازی به نمایندگی های معتبر سازمان غذا و دارو مراجعه کنید”

۱.آمینو انرژی اوان OPTIMUM NUTRITION AMINO ENERGY

امینو انرژی یکی از محبوب ترین مکمل ها و پری ورکات ها در بین تمام بدنسازان میباشد، این مکمل  به صورت قانونی نیز فعلا در بازار ایران موجود میباشد،آمینو انرژی اپتیموم، ترکیبی از عوامل انرژی‌زای طبیعی مانند چای سبز و عصاره قهوه سبز می‌باشد با سرعت جذب آمینو اسیدها از جمله بی سی ای ای برای عضله‌سازی و آرژنین برای سنتز نیتریک اسید و همین مقدار یه شما برای افزایش قدرت و تمرکز ذهنی در طول تمرینات کمک می‌کند.

آمینو انرژی “اپتیموم” ترکیب ایده آلی از انرژی و طعم می باشد.با فرمولی که ۱۰۰ میلی گرم کافئین در هر سروینگ ارائه می دهد.هر سروینگ(۲ پیمانه) از آمینو انرژی در برگیرنده ی ۵ گرم از آمینو اسیدهای میکرونایزد شده است

ویژگی های مکمل آمینو انرژی:

  • حاوی آمینواسیدهای آزاد به منظور افزایش سرعت جذب
    حاوی آمینواسیدهای ضروری نظیر BCAA
    کمک به بازیابی بدن و ریکاوری عضلات بعد از تمرینات سخت
    کمک به تمرین شدید و طولانی مدت با استفاده از بتا آلانین
    حاوی انرژی زاهای طبیعی
    کمک به سنتز نیتریک اکسید
    تنها ۱۰ کالری و ۰ گرم قند به ازای هر وعده
    ترکیب آسان و طعم بی نظیر

۲. آمینو بیلد ماسل تک Muscletech Amino Build Next Gen

آمینو بیلد نکست ژن شرکت ماسل تک آمریکا محصولی فوق العاده برای عضله سازی ، ریکاوری و افزایش استقامت عضلات می باشد.هر پیمانه آمینو بیلد شامل ۸ گرم بی سی ای ای با نسبت ۲ : ۱ : ۱ می باشد که کمک به سوخت عضلات اسکلتی ، حفظ ذخایر گلیکوژن عضلانی و کاهش تجزیه پروتئین از تاثیرات مثبت مکمل ماسل تک می باشد . همچنین هر ۲ پیمانه از این مکمل آمینو پودری شامل ۲.۵ گرم بتائین می باشد که افزایش استقامت عضلات را باعث می شود . همچنین هر ۲ پیمانه از محصول شامل ۱ گرم آلانین ، تائورین و ال گلوتامین می باشد و همین مسئله باعث ریکاوری بهتر و سریع تر عضلات می شود .

ویژگی های آمینو بیلد نکست ژن ماسل تک :

  • مناسب برای عضله سازی
    کمک به ریکاوری هر چه سریعتر عضلات
    افزایش استقامت ۴۰ % عضلات
    جلوگیری از تخریب عضلات
    بدون شکر و دارای ۱ گرم کربوهیدرات در هر پیمانه

۳. آمینو ایکس بی اس ان BSN AMINO X

مکمل آمینو ایکس بی اس ان یک محرک فوق العاده برای افزایش استقامت عضلات ، ریکاوری بهتر و سریعتر عضلات پس از تمرینات سخت و فشرده و بالا بردن سطح کیفی تمرینات می باشد . ترکیب Amino-X بی اس ان شامل ۱۰ گرم از انواع آمینو اسید های شاخه ای ( BCAAs ) وآمینواسیدهای ضروری ال آلانین ، تورین و ال سیترولین می باشد که سرعت ریکاوری عضلات را بالا می برند .

ویژگی های آمینو ایکس:

  • کمتر از یک گرم کربوهیدرات در هر وعده
  • عضله سازی ٬ ریکاوری و ترمیم سریع بافتها
  • جلوگیری از ریزش عضلات
  • محصول فاقد شکر
  • دارای تائورین ٬ ال آلانین و ال سیترولین و BCAA’s

۴. بی سی ای ای انرژی ای وی ال EVL BCAA ENERGY

محصولی فوق با کیفیت فوق العاده با نسبت ۲.۱.۱  از BCAA  تشکیل شده، ویژگی های این مکمل عبارتند از:

افزایش انرژی عضلات و پشتیبانی از سنتز پروتئین ماهیچه
پشتیبانی از افزایش بافت های عضلانی، تسریع ریکاوری و توده عضلانی بدون چربی

کمک به بازیابی انرژی و افزایش استقامت با استفاده از بتا آلانین ال-آلانین تائورین و پشتیبانی از هیدراتاسیون ،  افزایش متابولیسم و تمرکز ذهنی در تمرینات با استفاده از ترکیبات کافئین

دارای ترکیبات ویتامین B6  و B12 که از افزایش انرژی در تمرین شدید حمایت می کنند. به علاوه آنتی اکسیدانی بسیار قوی ویتامین C که به کاهش استرس کمک می کند و از سیستم ایمنی بدن نیز پشتیبانی می کند .

۵.بی سی ای ای اکستند Scivation XTEND BCAA

بی سی ای ای اکستند محصولی از شرکت مکمل سازی سایویشن (Scivation) است، اکستند سایویشن مکملی بي همتاست,عاري از شکر, ترکيبي نوشيدني حاوي BCAA که در طي طول تمرين مصرف ميشود. آیا شما یک ورزشکار بدنساز، قدرتي، پاورليفتر هستید يا ورزش های مرسوم همچون فوتبال، بسکتبال، بيسبال، واليبال و … انجام میدهید، يا فقط به دنبال تغييرات قابل توجهي در بدن خود با تمرينات شديد و تغذيه هستيد، فرقی نمیکند! اکستند يک فرمول ايده آل جهت به حداکثر رساندن شدت تمرينات و پشتيباني از اهداف شماست. اکستند اولين و تبديل به شناخته شده ترين مکمل کاتاليزور مورد استفاده در حين تمرين شده است! نه تنها ترکیبات استفاده شده در اکستند فوق العاده است بلکه این شرکت از نظر طعم و مزه محصولات نیز پیشگام است … این بدین معناست که در کنار مزایای و فواید بیشماری که با مصرف این محصول بدست میاورید از نوشیدن آن نیز نهایت لذت را خواهید برد.

  • ویژگی های بی سی ای ای اکستند:
  • ۷  گرم BCAAs   با نسبت ۲: ۱: ۱
  • بدون شکر و بدون کربوهیدرات و صفر کالری
  • ۳.۵ گرم لوسین برای سنتز پروتئین ماهیچه
  • ۲.۵  گرم ال- گلوتامین و ۱ گرم از سیترولین مالات
  • هیدراتاسیون الکترولیت ها

 

 

یک نظر

    1. نسل آهن نویسنده پاسخ

      آمینو بیف یونیورسال جزو یکی از بهترین مکمل های آمینو اسید بر پایه گوشت در جهان میباشد ، البته مصرف این مکمل برای افراد با گروه خونی o مناسب تر میباشد همچنین متاسفانه انواع تقلبی این محصول در بازار ایران زیاد هست.

  1. شادی پاسخ

    سلام و عرض خسته نباشید
    بهترین آمینو وی کدام شرکت هست؟
    و آیا تفاوت خاصی بین آمینو ۸۰۰۰ هست با آمینو وی؟
    چون بین این دو نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم
    برای من با توجه به فعالیتم:
    عضله سازی
    تامین پروتئین بالا
    و افزایش قدرت مهم هست لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *