قهرمانی تیم ملی بدنسازی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ چین

بارش طلاي ناب ايراني در شهر يخي

به گزارش سايت رسمي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام شير بچه هاي دلاور ايران زمين يكبار ديگر در كشور اژدهاي زرد و در شهر يخي حماسه ساز شده و با قهرماني قاطع خود كار بزرگي را انجام دادند. در اين رقابت ها بارش مدالهاي طلاي فرزندان برومند ايران يخ هاي شهر يخي را آب و قاره كهن را وادار به تحسين و تعظيم در مقابل اقتدار فرزندان ايران كرد . در اين رقابت ها محسن هادي نژاد در ٦٥ كيلو برنز گرفت . در ٧٥ كيلو امير كريمي طلايي شد. در ٨٠ كيلو رنگ مدال صادق احمدي طلايي بود . در ٨٥ كيلو ياسر بخرد در يك رقابت نزديك با سجاد حيدري مدالهاي طلا و نقره را به خود اختصاص دادند . در ٩٠ كيلو مهدي ارزشمنذ اول شد و در اوزان ١٠٠ و مثبت ١٠٠ كيلو گرم بترتيب محمود شريف پور و حسن خسرو آبادي صاحب گردن آويز طلا شدند.

در پرورش اندام كه رقابت دشواري در آن بين ورزشكاران ايراني وجود داشت در نهايت حسن خسروآبادي با درخششي مثال زدني توانست به مقام اورالي پرورش اندام رقابت هاي آسيايي چين برسد.

٢طلا و ١ نقره براي تيم ٣ نفره ايران در رقابت هاي بادي كلاسيک

به گزارش سايت رسمي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام، رقابت هاي بادي كلاسيك قهرماني آسيا كه تيم ملي كشورمان در آن با ٣ ورزشكار حضور داشت با كسب ٣ مدال خوشرنگ براي ملي پوشان شايسته كشورمان همراه بود.

در دسته قدي منفي ١٦٨ سانتي متر احمد رضا عبداللهي و فرشاد آقا بابايي به ترتيب عناوين اول و دوم را بدست آوردند و در دسته قدي منفي ١٧٦ سانتي متر هم عظيم متولي با برتري در مقابل حريفان طلايي شد.

سيد عظيم متولي در رقابتي نزديك با حريفان خود در رشته بادي كلاسيك توانست عنوان اورالي مسابقات را به خود اختصاص دهد.

سيد مهراد كامران در رقابت هاي فيزيك قهرماني آسيا در دسته قدي ١٨٢ سانتي متر در هاربين چين و در يك رقابت نزديك با ورزشكار كشور ميزبان چين به عنواني دومی رسید و کامران لهسايي مدال برنز رقابت هاي دسته قدي ١٧٠ سانتي متر را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *