آخرین اخبار و پخش زنده رقابت های مستر المپیا ۲۰۲۰

کم تر از یک هفته تا شروع مهم ترین رقابت های دنیای بدنسازی یعنی مستر المپیا ۲۰۲۰ باقی مانده است. مستر المپیا اهمیت و جایگاه ویژه برای همه بدنسازان و طرفداران این رشته دارد.

اگر از هواداران مستر الپیما هستید حتما در این هفته وب سایت و کانال تلگرامی ما را دنبال کنید ما در مجله نسل آهن آخرین اخبار و مطالب مربوط به مسابقات مستر المپیا را برای شما بیان خواهیم کرد.

پخش زنده مستر المیپا ۲۰۲۰:

مستر المپیای امسال از روز جمعه ۲۸ آذر با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی قهرمان شروع خواهد شد و مسابفات اصلی در روز شنبه و فینال این رقابت ها در روز یک شنبه ۳۰ آذر برگزار خواهد شد. با شروع این رقابت ها ما لینک تماشای زنده این مسابقات را برای شما در همین صفحه قرار خواهیم داد.

متاسفانه امسال کمپانی برگزارکننده مسابقات مستر المپیا پخش لایو مسابقات رو مشروط به پرداخت هزینه و خرید اشتراک اپلیکشن این شرکت کرده است اما ما با کمی تاخیر  فلیم بخش های مختلف این مسابقه را برای شما قرار خواهیم داد. در حال حاضر از طریق لینک زیر میتوانید بخش کنفرانس خبری این مسابقه را تماشا کنید.

https://www.olympiaproductions.com/videos/olympia-press-conference

در صورت عدم نمایش ویدیو از وی پی ان یا سایر برنامه های تغییر دهنده ای پی استفاده کنید.

لیست شرکت کنندگان دسته سنگین وزن پرورش اندام 

همان طور که میدانید مهم ترین بخش این رقابت ها مسابقات دسته سنگین وزن میباشد که عنوان اصلی مستر المپیا از آن قهرمان این دسته میباشد و بیشترین جایزه نقدی این مسابقات نیز مربوط به این بخش میباشد.

مسابقات سنگین وزن امسال با بازگشت فیل هیث قهرمان هفت دوره المپیا به مسابقات بسیار جذاب تر و دیدنی خواهد بود. از مهم ترین افراد دیگری که شانس قهرمانی را دارند میتوان برندون کوری قهرمان سال گذشته ، ویلیام بوناک ، بیگ رامی ، دکستر جکسون و قهرمان بزرگ کشورمان هادی چوپان را  نام برد.

به گفته مدیر برنامه های هادی چوپان هنوز وضعیت ویزا این قهرمان مشخص نشده اما به احتمال زیاد امسال نیز هادی را در صحنه المپیا خواهیم دید،و به طور قطع هادی با یک بدن آماده باعث افختار آفرینی برای همه ایرانیان خواهد شد. با آرزوی موفیت برای این قهرمان ارزنده کشورمان در این مسابقات. در ادامه لیست نهایی شرکت کنندگان در مستر المپیا ۲۰۲۰ را خواهید دید.

 

William Bonac )Netherlands)

Rafael Brandao)Brazil)

Maxx Charles )USA)

Hadi Choopan )Iran)

Brandon Curry )USA)

Nathan DeAsha )UK)

Mamdouh Elssbiay )Egypt)

Regan Grimes )Canada)

Phil Heath )USA)

James Hollingshead)UK)

Dexter Jackson )USA)

Hunter Labrada )USA)

Seung Chul Lee )South Korea)

Cedric McMillan (USA)

Juan Morel (USA)

Lukas Osladil (Czech Republic)

Justin Luis Rodriguez (USA)

Antoine Vaillant (Canada)

Iain Valliere (Canada)

Akim Williams (USA)

Roelly Winklaar (Curacao)

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *