تصاویر و نتایج رقابت های وزن آزاد مسترالمپیا ۲۰۲۰

پرونده ی رقابت های دسته آزاد مسترالمپیا ۲۰۲۰ نیز با قهرمانی قول مصر بیگ رامی به پایان رسید.

بیگ رامی که با دعوت مستقیم مدیران مستر المپیا جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرده بود با نمایش بدنی حجیم و زیبا توانست با اقتدار ساندوی امسال را از آن خود کند.

برندون کوری قهرمان سال گذشته نیز با آمادگی بهتری نسبت به سال قبل حاضر شد اما نتوانست با حجم بالای بیگ رامی رقابت کند و به مقام دومی این رقابت ها رسید. فیل هیث قهرمان ۷ دوره ای این رقابت ها که سال گذشته نیز به دلیل جراحی نتوانسته بود در مسابقات شرکت کند. با امادگی بدنی خوبی حاضر شد ، اما آثار جراحی بر روی عضلات شکم او کاملا مشخص بود و با بدن و کات همیشگی خود بر روی استیج حاضر نشد و نتوانست مقامی بهتر از مقام سومی این مسابقات کسب کند

قهرمان خوب کشورمان هادی چوپان که با سختی ها و مشکلات فراوان در روز های اخر به آمریکا رسید، با بدن بسیار زیبا و آماده ی مخصوصا در روز فینال بر روی استیج حاضر شد و بارهای بار با سه نفر اول مقایسه شد اما در انتها هادی چوپان به مقام چهارمی دست یافت. بسیاری از کارشسان هادی را شایسته مقام دومی یا نهایتا سومی میدانستند و به عقیده آنها هادی بخاطر شهرت و نام سه نفر برتر به مقام چهارمی رسید. اما این نتیجه نیز بسیار ارزشمند و باعث افختار پرورش اندام ایران میباشد. امیداوریم در سال های آینده هادی چوپان به مقام قهرمانی این مسابقات برسید.

در ادامه نتایج ، میزان جوایز و تصاویر رقابت ها را مشاهده میکنید.

۱. Big Ramy, $400,000
۲. Brandon Curry, $150,000
۳. Phil Heath, $100,000
۴. Hadi Choopan, $45,000
۵. William Bonac, $40,000
۶. Akim Williams
۷. Iain Valliere
۸. Hunter Labrada
۹. Dexter Jackson
۱۰. Justin Luis Rodriguez

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *