آخرین اخبار و پخش زنده رقابت های مستر المپیا ۲۰۲۱

اگر از هواداران مستر الپیما هستید حتما در این هفته وب سایت و کانال تلگرامی ما را دنبال کنید ما در مجله نسل آهن سعی میکنیم تا  آخرین اخبار و مطالب مربوط به مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ را برای شما بیان کنیم.

پخش زنده مستر المیپا ۲۰۲۱:

مستر المپیای ۲۰۲۱  از روز جمعه ۱۶ مهر با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی قهرمان شروع خواهد شد و مسابفات اصلی در روز شنبه و فینال این رقابت ها در روز یک شنبه ۱۸ مهر برگزار خواهد شد. با شروع این رقابت ها تصاویر و نتایج رقابت ها را بلافاصله در سایت قرار خواهیم داد.

متاسفانه امسال نیز مانند سال گذشته کمپانی برگزارکننده مسابقات مستر المپیا پخش لایو مسابقات رو مشروط به پرداخت هزینه و خرید اشتراک اپلیکشن این شرکت کرده است اما ما با کمی تاخیر  فلیم بخش های مختلف این مسابقه را برای شما قرار خواهیم داد. در حال حاضر از طریق لینک زیر میتوانید بخش کنفرانس خبری این مسابقه را تماشا کنید. کنفراس خبری المپیا روز پنج شنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۷ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

مشاهده پخش زنده کنفراس خبری مستر المپیا ۲۰۲۱

در صورت عدم نمایش ویدیو از وی پی ان یا سایر برنامه های تغییر دهنده ای پی استفاده کنید.

لیست شرکت کنندگان دسته سنگین وزن پرورش اندام 

همان طور که میدانید مهم ترین بخش این رقابت ها مسابقات دسته سنگین وزن میباشد که عنوان اصلی مستر المپیا از آن قهرمان این دسته میباشد و بیشترین جایزه نقدی این مسابقات نیز مربوط به این بخش میباشد.

مسابقات سنگین وزن امسال با حضور هادی چوپان قهرمان ارزشمند و بینظیر کشورمان برای ما بسیار با اهمیت تر و دیدنی تر میباشد.خیلی از کارشناسان رقابت اصلی را در این دوره از رقابت ها بین هادی و بیگ رامی قهرمان سال گذشته این رقابت ها میدانند، شما نیز حتما در پایان این مقاله در قسمت نظرات پیش بینی خود را از قهرمان امسال مستر المپیا با ما در میان بگزارید.

William Bonac (Netherlands)

Hadi Choopan (Iran)

Brandon Curry (USA)

Nathan De Asha (UK)

Mamdouh Elssbiay (Egypt)

Regan Grimes (Canada)

James Hollingshead (UK)

Hunter Labrada (USA)

Patrick Moore (USA)

Hassan Mostafa (Egypt)

Andrea Presti (Italy)

Justin Rodriguez (USA)

Mohamed Shaaban (Egypt)

Vladyslav Sukhoruchko (Ukraine)

Iain Valliere (Canada)

Nicholas Walker (USA)

Akim Williams (USA)

Roelly Winklaar (Curacao)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *